Tuesday, March 15, 2011

Redesign

I just did a major overhaul of our blog this morning. It took about 20 minutes. I'm not so sure I like it, but it needed it. I wanted to make sure it could be easily read (i.e. the font color was ok, etc...) and it is. But, honestly, the color scheme is kind of out of whack so I'm going to do another overhaul very soon. Looking at it makes me sick. The colors just "don't quite go together" but at least you can read it without any problems which was my original intent and the background is different.



And, as is the current trend here is a video from youtube. And no, I do not spend hour and hours on youtube these days. I've just recently found a use for it. Anyway, this is a video of what Andrew calls "That French guy again". He's the guy who wakes me up from my naps every afternoon and he even tries to wake me up when I'm not taking a nap. He's a French-Canadian singer whom I really like and whose cd has been in our cd alarm clock for months. The cd is set to go off every afternoon and so like I said he wakes me up from my naps even when I don't need him to and when Andrew is home and the cd comes on he says "There's that French guy again!" So, here is Roch Voisine singing my favorite song Hélène






Here are the lyrics: Lyrics to Hélène :
Seul sur le sable
les yeux dans l'eau
mon rêve etait trop beau
l'éte qui s'achève
tu partira
à cent mille lieu de moi
coment oublier ton sourire
et tellement de souvenir
nos jeux dans les vague
pret du quai
je n'est vu le temps passer
l'amour sur la plage désertée
nos corps brûlés enlassés
coment t'aimé si tu t'en va
dans ton pays loin là-bas(ba ba ba ba)

partie en anglais
pourquoi tu part reste ici
j'ai t'en bessoin d'une amie
partie en anglais
pourquoi tu part part si loin de moi
là où le vent t'emporte loin de mon coeur qui bat

partie en anglais
pourquoi tu part reste ici
rete encore juste une nuit

seul sur le sable
les yeux dans l'eau
mon rêve était trop beau
l'éte qui s'achève
tu partira
à cent mille lieu de moi
coment t'aimé si tu t'en va
dans ton pays loin là-bas
dans ton pays loin là-bas
dans ton pays loin là-bas(ba ba ba ba)
dans ton pays loin de moi
Seul sur le sable
les yeux dans l'eau
mon rêve etait trop beau
l'éte qui s'achève
tu partira
à cent mille lieu de moi
coment oublier ton sourire
et tellement de souvenir
nos jeux dans les vague
pret du quai
je n'est vu le temps passer
l'amour sur la plage désertée
nos corps brûlés enlassés
coment t'aimé si tu t'en va
dans ton pays loin là-bas(ba ba ba ba)

partie en anglais
pourquoi tu part reste ici
j'ai t'en bessoin d'une amie
partie en anglais
pourquoi tu part part si loin de moi
là où le vent t'emporte loin de mon coeur qui bat

partie en anglais
pourquoi tu part reste ici
rete encore juste une nuit

seul sur le sable
les yeux dans l'eau
mon rêve était trop beau
l'éte qui s'achève
tu partira
à cent mille lieu de moi
coment t'aimé si tu t'en va
dans ton pays loin là-bas
dans ton pays loin là-bas
dans ton pays loin là-bas(ba ba ba ba)
dans ton pays loin de moi

No comments:

Post a Comment